شاددان یک فروشگاه تخصصی لوازم آرایشی و بهداشتی اینترنتی میباشد که کاربران و مشتریان میتوانند در سایت شاددان اقدام به خرید کنند. قوانین فروشگاه اینترنتی شاددان به منظور شفافیت و حفظ حقوق خریدار و فروشنده میباشد و رعایت آن از سوی هر دو طرف معامله الزامی میباشد.
کلیه قوانین، فرایندها و رویههای شاددان منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده میباشد و عضویت در سایت شاددان از سوی کاربر یا مشتری به منزله آگاهی و پذیرش قوانین شاددان میباشد و کاربر یا مشتری موظف به رعایت قوانین مذکور میباشد.
چنانچه قوانین، رویهها و خدمات شاددان تغییر نماید در همین صفحه اطلاعات آن بروزرسانی خواهد شد و مادامیکه کاربر یا مشتری از خدمات شاددان استفاده مینماید به منزله پذیرش کامل این تغییرات از سوی وی میباشد و حق هرگونه اعتراض نسبت به آن را از خود سلب مینماید.
کاربر
کاربر به شخصی اطلاق میشود که در سایتشاددان ثبت نام نماید و مشتری به کاربری اطلاق میشود که اقدام به ثبت سفارش در فروشگاه اینترنتی شاددان مینماید. ثبت اطلاعات در حساب کاربری توسط کاربر به منزله تأیید صحت اطلاعات از سوی کاربر میباشد.
پرداخت وجه سفارش از ۳ طریق امکان پذیر میباشد:
۱.پرداخت اینترنتی از طریق درگاههای بانکی موجود در سایت شاددان
۲. کارت به کارت کردن وجه سفارش به کارت اعلام شده از سوی شاددان (از طریق تماس با تیم شاددان تأیید می شود)
۳. پرداخت در محل وجه سفارش، (این روش فعلا فعال نشده است).
روز کاری
روزهای کاری شاددان شنبه تا چهارشنبه از ساعت 10:00 الی 20:00 و پنجشنبهها از ساعت 10:00 الی 17:00 میباشد. منظور از روزکاری روزهای کاری غیر تعطیل مطرح در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران است و هر گونه تغییرات به وجود آمده در این روزها باید از طریق رسانههای عمومی به اطلاع عموم رسیده باشد. منظور از زمان ارسال تاریخ و بازه ساعتی است که در ثبت نهایی سفارش و در فاکتور دیجیتال شما ثبت میگردد.
شرایط ارسال کالا در شاددان
چک کردن مرسوله
مشتری موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تأیید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. در صورت دریافت بسته های پستی که دارای مشکل ظاهری هستند, بررسی تنها با داشتن صورت جلسه ی بسته ی پستی امکان پذیر خواهد بود. ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.
قوانین و محدودیتهای بهداشتی
از آنجا که تمام محصولات تابع ضوابط و قوانین وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران هستند بعد از باز شدن درب محصول و یا لفاف پلاستیکی آن یا مخدوش شدن پلمپهای نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمیشود.
شرایط عمومی بازگشت کالا
مشتری موظف است در هنگام دریافت کالا از مامور پست بسته خود را از نظر ظاهری بررسی نماید و در صورت وجود آسیب فیزیکی از دریافت بسته خودداری نماید، همچنین مشتری موظف است در حضور مامور پست یا پیک محتویات سفارش خود را با فاکتور تطابق داده و در صورت تفاوت تعداد کالای ارسال شده با فاکتور از دریافت آن خود داری نمایند.
هرگونه دخل و تصرف در کالا، اعم از استفاده، مخدوش کردن یا باز کردن پلمپ، پاره شدن لیبل مانع از امکان انصراف از خرید یا بازگشت کالا میشود. لذا قبل از باز کردن و استفاده از محصول به تاریخ انقضا، تطابق کالا با سفارش و سایر موارد که منجر به لغو سفارش میشود توجه فرمایید.
امکان انصراف از خرید برای کالاهای آرایشی و بهداشتی که پلمپ نیستند به دلیل رعایت موارد بهداشتی امکان پذیر نمیباشد.
پس از دریافت کالا توسط انبار، بخش کنترل کیفیت مورد اعلام شده توسط مشتری را مورد بررسی قرار میدهد در صورت صحت کالا تعویض یا وجه آن عودت داده میشود در غیر این صورت کالا مجدداً برای مشتری ارسال خواهد شد.
توجه داشته باشید هرگونه هزینه و تبعات در صورت بازگشت کالا بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با پشتیبانی شاددان ، بر عهده مشتری میباشد.
درچه حالتی می توانیم از ضمانت بازگشت کالا استفاده نماییم؟
وجود ایراد در کالای دریافت شده
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی شاددان اطلاع دهند. تیم پشتیبانی شاددان پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می دهند.
مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 24 ساعت (یک روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی های اولیه توسط پشتیبانی شاددان انجام می گرد و راهنمایی های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می گیرد.
نحوه بازگشت کالا و دریافت وجه؟
هزینه بازگشت کالا
در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده سایت شاددان می باشد. بنابراین پس از بازگشت کالا به شاددان باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق فرم تماس با ما یا واتساپ برای پشتیبانی شاددان ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.
در صورت انصراف از خرید که شامل هیچ کدام از موارد فوق نباشد، هزینه عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.
عودت وجه
۳ تا ۵ روز کاری پس از دریافت کالا توسط انبار و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتماً باید شماره کارت خود را در قسمت پروفایل وارد نمایید و شماره کارت باید با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.
راه های ارتباط با پشتیبانی شاددان
- تماس با پشتیبانی و امور مشتریان: 09226549254 | 02133899700
- از طریق فرم تماس با ما و با ذکر موضوع خدمات پس از فروش
- از طریق ایمیل شاددان شاپ info@shaddan-shop.ir