وجود ایراد در کالای دریافت شده
در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی شاددان اطلاع دهند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام میگردد.
مغایرت کالای دریافت شده با سفارش
درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 24 ساعت (یک روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی های اولیه توسط پشتیبانی شاددان انجام می گرد و راهنمایی های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت میگردد.
در صورت اورجینال نبودن کالا ، شاددان این تضمین رو به شما میدهد که بدون قید وشرط کالا رو از مشتری پس میگیرد.