خیر برای ثبت سفارش لازم است بر روی سایت یک حساب کاربری داشته باشید. ایجاد حساب کاربری بر روی سایت شاددان بسیار ساده می‌باشد. (ایجاد حساب کاربری)

بله در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌توانید سفارش خود را ثبت‌نمایید، توجه داشته باشید سفارش‌هایی که در ساعات و روز‌های غیر‌کاری ثبت می‌شوند، در اولین روز کاری بعدی بر اساس الویت مورد پردازش قرار می‌گیرند.

بله ، این تضمین به شما داده میشود که تمامی محصولات اورجینال بوده و بهمراه محصول بچکد (Batch code) ارائه می‌گردد.

تمام کالاهای موجود در شاددان شاپ اورجینال بوده و بالای 7 ماه تاریخ انقضا دارند و این تاریخ انقضا تضمین می شود. در صورتی که تاریخ انقضای کالایی کمتر از زمان مذکور باشد، تاریخ انقضای آن در صفحه محصول و در فاکتور اعلام می شود و به اطلاع مشتری می رسد تا مشتری با آگاهی کامل از شرایط خاص کالا خرید انجام دهد.

محصولات سفارش داده شده از سایت شاددان از طریق پست پیشتاز به آدرس شما ارسال می گردند.

همچنین از زمان ثبت سفارش از ۲۴ تا ۷۲ ساعت بعد از بسته بندی و ضدعفونی بسته ها از طریق پست پیشتاز ارسال شده و کد پیگیری پیامک/ایمیل میشود.

هزینه ارسال کالا که با روش پست پیشتاز است ، به صورت هزینه ثابت مبلغ 15,000 تومان (پانزده هزار تومان) می‌باشد.

برای پیگیری سفارش میتوانید کد مرسوله پیامک/ایمیل شده را از طریق لینک ذیل (سامانه رهگیری مرسولات) به آدرس زیر پیگیری کنید:

https://shaddan-shop.ir/order-tracking

در صورتی که کد پیگیری پیامک/ایمیل نشده است میتوانید لینک چت واتساپ رو در پایین صفحات سایت بزنید و به پشتیبانی پیام دهید.

  • وجود ایراد در کالای دریافت شده

در صورت وجود هرگونه ایراد در کالای دریافت شده، مشتریان عزیز حداکثر 24 ساعت (یک روز کاری پس از دریافت کالا) باید مورد را به تیم پشتیبانی شاددان اطلاع دهند. تیم پشتیبانی پس از بررسی مورد اعلام شده از سمت مشتریان راهنمایی های لازم را جهت عودت یا تعویض کالا انجام می‌گردد.

  • مغایرت کالای دریافت شده با سفارش

درصورت مغایرت کالای دریافت شده با اطلاعات مندرج در سایت مشتری 24 ساعت (یک روزکاری) پس از دریافت کالا مهلت دارد تا مورد را به اطلاع تیم پشتیبانی برساند. پس از اعلام بررسی های اولیه توسط پشتیبانی شاددان انجام می گرد و راهنمایی های لازم جهت بازگشت و عودت کالا توسط ایشان صورت می‌گردد.

  • در صورت اورجینال نبودن کالا ، شاددان این تضمین رو به شما میدهد که بدون قید وشرط کالا رو از مشتری پس میگیرد.

  • هزینه بازگشت کالا

در صورتی که کالا دچار ایراد بود یا با اطلاعات مندرج در سایت تطابق نداشت هزینه عودت کالا بر عهده سایت شاددان می باشد. بنابراین پس از بازگشت کالا به شاددان باید تصویر برگه پستی یا فاکتور پیک را از طریق فرم تماس با ما یا واتساپ برای پشتیبانی شاددان ارسال نمایید؛ در صورت عدم داشتن فاکتور پستی امکان عودت هزینه ارسال وجود نخواهد داشت.

۳ تا ۵ روز کاری پس از دریافت کالا توسط پشتیبانی و بررسی موارد اعلام شده از سمت مشتری، عودت وجه به حساب مشتری صورت می گیرد. توجه داشته باشید برای انجام عودت وجه حتماً باید شماره کارت اعلامی از طرف مشتری با نام سفارش دهنده کالا مطابقت داشته باشد.

شما می توانید با شماره 02133899700 | 09211231561 تماس حاصل کرده یا با پشتیبانی شاددان در قسمت (تماس با ما) ارتباط برقرار کنید تا صمیمانه پاسخگوی سوالات شما باشیم.

پرداخت با کارت های شتاب

خبرنامـه ایمیلـی

با عضویت در خبرنامه از آخرین پیشنهادها و تخفیف های ما زودتر از بقیه با خبر شوید!

نماد های ما

اینماد
ساماندهی
سبد خرید

مجموع: ۴۶۰,۰۰۰تومان

مشاهده سبد خریدتسویه حساب

ورود به سایت